Hoe kan ik mijn elektrische tandenborstel van Oral-B laten onderhouden?

Als uw elektrische tandenborstel van Oral-B een defect vertoont binnen de garantieperiode van 2 jaar (3 jaar als u onze registratie voor garantieverlenging heeft voltooid), kunt u uw apparaat laten onderhouden bij een van onze service center-partners.

Het Service Center zal uw elektrische tandenborstel van Oral-B gratis repareren of vervangen, mits deze voldoet aan onze garantievoorwaarden.

Voor service binnen de garantie: Ga naar www.service.oralb.com/nl/nl/ voor meer informatie over uw Oral-B Authorized Service Center.

Wanneer u uw tandenborstel terugstuurt, zorg er dan voor dat hij goed verpakt is, zodat hij bestand is tegen normale vrachtbehandeling. Wij raden u aan om een bewijs van verzending te vragen. Onze garantie dekt de reparatie- of vervangingskosten en verzendkosten van het product.

Voor service buiten de garantie: U kunt uw elektrische tandenborstel nog steeds naar een van de Service Centers sturen, omdat ze een gratis reparatieschattingsservice aanbieden.

Hoelang duurt het proces? Het Service Center streeft ernaar om uw tandenborstel binnen 1 werkdag na ontvangst te verwerken. Dit geldt voor alle gevallen, zowel binnen als buiten de garantie. Als ze vragen hebben of als u een schatting wilt, nemen ze contact met u op. In alle andere gevallen wordt uw tandenborstel volledig hersteld en aan u terugbezorgd.

Was dit antwoord nuttig?

Voor jouw beste resultaten en de allerbeste poetservaring, download de Oral-B App, verbind je tandenborstel en hou hem up-to-date.

Download in de APP STOREDownload in de APP STOREJE VINDT HEM OP Google PlayJE VINDT HEM OP Google Play