De nieuwste Oral-B app is ontworpen om de voortgang van het poetsen beter te kunnen volgen en meer gepersonaliseerde instructies te geven, dit zorgt voor een betere gezondheid van je tandvlees. Aangezien de app een compleet nieuwe ervaring is, moeten nieuwe én bestaande Oral-B gebruikers zich voor een nieuwe account aanmelden.
Hoe maak je een Oral-B account aan als je een nieuwe gebruiker bent: 1. Download de nieuwe Oral-B app in de Google Play Store of de iOS App Store 2. Open de app en volg de instructies op het scherm om de aanmelding te voltooien. Je kunt je altijd op een later tijdstip aanmelden voor een Oral-B account door simpelweg naar het “MEER“ scherm in de app te gaan.
Hoe maak je een account aan binnen de nieuwe Oral-B app met je bestaande Oral-B Me of Oral-B Cloud login: 1. Download de nieuwe Oral-B app in de Google Play Store of de iOS App Store 2. Open de app en volg de instructies op het scherm om de aanmelding te voltooien 3. Je kunt je bestaande gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken zolang het wachtwoord aan de nieuwe criteria voldoet
"Heb je nog steeds moeite met registreren? Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
- Zorg dat je de laatste versie (versie 8.x) hebt geïnstalleerd Maak verbinding met een betrouwbaar Wifi-netwerk en controleer of onze tandenborstel is verbonden
- Zorg dat je telefoon is ingesteld op de juiste regio Controleer dat je de vereiste voorwaarden hebt gelezen, misschien moet je naar beneden scrollen en het vakje naast de disclaimer tekst aanvinken
- Voer handmatig jouw inloggegevens in, autofill kan per ongeluk velden “leeg” laten Controleer of je wachtwoord aan de nieuwe criteria voldoet, het zichtbaar maken van je wachtwoord kan helpen om hier zeker van te zijn"
"Je moet je wachtwoord resetten, maar hebt nog steeds geen bevestigingscode ontvangen:
- Check je inbox of spam map voor een e-mail van noreply@m.oralbconnect.com Zorg dat je de laatste versie (versie 8.x) hebt geïnstalleerd
- Maak verbinding met een betrouwbaar Wifi-netwerk en controleer dat je tandenborstel is verbonden
- Zorg dat je telefoon is ingesteld op de juiste regio
- Nog steeds geen code? Klik op de “code opnieuw sturen” knop in de app Voer je bevestigingscode handmatig in, autofill laat misschien per ongeluk velden “leeg”"
Heb je nog steeds problemen met de registratie of login, neem dan contact op met Customer Support via 08007311792 voor verdere hulp.