Positiedetectie en Poetsherkenning werken zolang er een veilige bluetooth-verbinding is.
Om zonder onderbrekingen te kunnen poetsen, moet je ervoor zorgen dat je telefoon in de "normale modus” staat en niet in de “energiebesparend modus”.
Heb je nog steeds problemen met de verbinding, dan kan het zijn dat je de Oral-B tandenborstel opnieuw handmatig moet verbinden met de nieuwste Oral-B app (versie 8.x).
Volg onderstaande stappen om handmatig opnieuw verbinding te maken of je nieuwe Oral-B elektrische tandenborstel toe te voegen aan de laatste versie van de Oral-B app:
"1. Open de Oral-B app en navigeer naar het “MEER“ scherm 2. Kies de “JOUW BORSTEL” optie uit het menu 3. Klik op “VERBIND NIEUWE BORSTEL” onderaan het scherm 4. Kies “JA” om je tandenborstel te verbinden 5. Klik “START” op het welkomstscherm 6. Druk één keer op de aan/uit-knop van je elektrische tandenborstel om bluetooth te activeren 7. De app laat weten wanneer je elektrische tandenborstel is gevonden 8. Nadat je elektrische tandenborstel op de app is aangesloten kun je hem uitzetten"
Heb je nog steeds verbindingsproblemen, neem dan contact op met Customer Support via 08007311792 voor verdere hulp.