Ik heb problemen bij het verbinding maken met mijn Oral-B-app, wat kan ik hieraan doen?

Als je problemen hebt met verbinden, onderbrekingen van de timer of verlies van gegevens, voer dan zo mogelijk een update van het besturingssysteem van je telefoon (als je dat nog niet hebt gedaan) en ga na of je versie 4.2 van de Oral-B-app hebt. Een upgrade naar Android 7.1.1 (die momenteel wordt vrijgegeven) en iOS 10.3.1 (nu beschikbaar) zou de problemen voor de meeste gebruikers moeten oplossen.

Helaas hebben sommige telefoons nog steeds problemen met de bluetoothverbinding en de Oral-B-app versie 4.2 en Android 7.0 en hoger. We hopen dat dit wordt opgelost met een bugfix voor Android 7, en we werken hieraan samen met Google en de merken waarop dit betrekking heeft. Uiteindelijk is het aan hen om te bepalen wanneer upgrades voor Android en upgrades voor telefoons worden vrijgegeven. Wij danken je hartelijk voor je geduld.

Als je een Android-telefoon hebt en je kunt versie 7.1.1 nog niet downloaden, houd dan in de gaten wanneer het voor jou beschikbaar komt, omdat deze versie de meeste problemen oplost.