Als de opzetborstel niet beweeg maar je weet zeker dat je tandenborstel aan staat (omdat je het kunt horen), moet je eerst een andere opzetborstel proberen. Hiermee sluit je uit dat het probleem bij de opzetborstel ligt.
Bekijk daarna de metalen as onder de opzetborstel goed. Beweegt hij als de tandenborstel is ingeschakeld? Hij zou rond moeten draaien. Als dat niet het geval is, is er mogelijk is mis met het handvat.
In dat geval adviseren wij je gebruik te maken van de garantie van twee jaar op je elektrische tandenborstel van Oral-B. Daarvoor kun je het beste gebruik maken van onze online reparatieservice. Je kunt hier je contactgegevens invullen en informatie over de tandenborstel zelf, je tandenborstel wordt daarna ingeboekt voor reparatie. Daarna krijg je een vooraf betaalde verzendsticker toegestuurd via e-mail, en een trackingnummer waarmee je de reparatie kunt volgen. Houd er rekening dat je hiervoor een kopie van de rekening moet hebben.
Als je de rekening niet hebt, kunnen we mogelijk nog steeds helpen. Laat het ons weten door een mail te sturen via onze website.
Als je je tandenborstel langer dan twee jaar hebt, is de garantie vervallen. Ons servicecentrum kan je echter misschien toch helpen. Wij adviseren je telefonisch of via e-mail contact met ze op te nemen voordat je je tandenborstel opstuurt, omdat zij je kunnen vertellen wat je het beste kunt doen.