Onze Oral-B Vitality (type 3709), onze Oral-B PRO 600 (ook type 3709), onze Oral-B PRO 2000 (type 3756, maar degene met maar één poetsstand) en alle tandenborstels van Oral-B met een "stand"-knop gaan aan als je één keer op de aan/uit-knop drukt en uit als je er nogmaals op drukt.
Bij al onze andere tandenborstels, die geen "stand"-knop hebben kun je, wanneer de tandenborstel aanstaat, meerdere malen op de aan/uit-knop drukken om tussen de verschillende poetsstanden te schakelen en de tandenborstel uitzetten door de aan/uit-knop ingedrukt te houden.
Soms kan er wat tandpasta rond de aan/uit-knop zitten en dan werkt de knop niet goed of is hij moeilijk in te drukken. We raden aan de tandenborstel ten minste tien seconden goed af te spoelen met warm water om alle restjes tandpasta te verwijderen. Om dit in de toekomst te voorkomen, raden we altijd aan de basis van de tandenborstel en de vervangbare borstelkop na elk gebruik grondig te reinigen door beide onderdelen los van elkaar af te spoelen, te drogen met een handdoek of ander doekje en de borstelkop weer terug te plaatsen.
Als dat niet werkt en je het aankoopbewijs van je tandenborstel hebt (en deze minder dan twee jaar oud is), kan je de tweejarige garantie van Oral-B gebruiken om de tandenborstel te laten repareren. Om dit te doen, kun je de online reparatieservice gebruiken. Daar kun je jouw gegevens en die van de tandenborstel invullen en je tandenborstel inboeken voor een reparatie. Je zal vervolgens een gefrankeerd, voorgeadresseerd verzendlabel ontvangen en een volgnummer dat je kunt gebruiken om de status van je reparatie te volgen.
Als je de tandenborstel al meer dan twee jaar hebt, is de garantie verlopen. Maar ook dan kan een van onze servicecentra je mogelijk helpen.